Zajímavé články

Máte profil na Facebooku či Instagramu, ale štve vás, že vaše posty často zapadnou? Změňte to. Přijďte na Social akademii a naučte se spravovat sociální sítě tak, aby se z vašich sledujících stali vaši zákazníci.

Připravili jsme tři intenzivní osobní setkání, kde se naučíte vše podstatné. Probereme základy, tvorbu strategie, přípravu kvalitního obsahu i vyhodnocování.

Čeká vás teorie a spousta praxe. Vše si vyzkoušíte přímo na vašich projektech.

Co se naučíte?

► Jak rozšířit povědomí o značce.
► Jak zvýšit angažovanost publika.
► Jak podpořit růst podnikání.

Akademie pomůže začátečníkům i zkušenějším správcům sítí. Díky limitovanému počtu účastníků bude dostatek prostoru pro individuální přístup a podporu.

Objevte sílu sociálních sítí pro svoje podnikání.
 

Program SHEAN Social akademie

1. setkání
  • Jak pracovat se svojí cílovou skupinou.
  • Nastavení jasného (obchodního) cíle, který se dá zpětně vyhodnotit.
  • Komunikační tón a jak pracovat na sociálních sítích s psychologií.
  • Výběr vhodné sociální sítě (sítí) pro svoje podnikání.
  • Využití AI.
2. setkání
  • Jak a proč si připravit obsahovou strategii.
  • Konkrétní ukázky.
  • Recyklace témat a materiálů – šetříme čas.
  • Focení produktových fotek / natáčení reels → to vše mobilem a přímo s vašimi produkty.
3. setkání
  • Práce s plánovačem.
  • Jak a proč navázat s placenou propagací.
  • Vyhodnocení a jak s výsledky dál pracovat.
  • Představení závěrečné práce → na té bude každý účastník pracovat průběžně dle zadaných témat.
Školení na focení na sociální sítě

Pro koho je akademie vhodná?

► Pro podnikatele, kteří si vše řeší sami a nemají rozpočet na správce sociálních sítí.
► Pro firmy, které mají v týmu přímo určenou osobu, která se má starat o prezentaci na sítích.
► Pro firmy, které mají externího správce na juniorní úrovni.

Kdo vás bude učit?

Gabriela Bartošovská
  • Sociálním sítím se věnuji více jak 10 let.
  • Jsem autorkou blogu a stejné stránky i na Facebooku Recepty dětem, která má přes 22 tisíc sledujících díky organickému obsahu.
  • Mám za sebou spolupráci se značkami, jako jsou SONNENTOR, Electrolux, Rohlík, Bzenecký ocet, Slevomat, Boneco,...
  • Pravidelně přednáším na akcích a konferencích. Pro příklad na konferenci Brandstorming na téma Získejte ze svých sociálních sítí maximum – díky brandu a obsahu. Na akci Blogerfest jsem seznámila účastníky konference s tématem Jak budovat svou osobní značku a komunitu.
  • V současné době se specializuji na osobní konzultace, mentoring a školení. 
Školení s Gabrielou Bartošovskou

Kdy a kde se potkáme?

► Začneme ve čtvrtek 16. 5. 2024.
► Pokračovat budeme 30. 5. 2024.
► A vše zakončíme 13. 6. 2024.

Akademie startuje vždy ve 14:00 a trvá zhruba 3 hodiny.

Potkáme se v Blansku, na ulici Bezručova 2297/2. A nemějte obavu z nějaké masové akce.  Akademie je otevřena pro maximálně 9 účastníků.
Během setkání pro vás bude připravena káva a nealko nápoje. 

Kolik vás bude akademie stát?

Cena za všechna 3 setkání je 8 999 Kč bez DPH. 

Jako dárek navíc získáte 30 minut osobní konzultace přímo se mnou (v hodnotě 950 Kč). Konzultaci můžete využít libovolně do 2 měsíců od konání akademie a doporučuji ji využít ke zpětné vazbě na kroky, které zapracujete právě po akademii.

V rámci mentoringu jeden na jednoho by vás obsah akademie vyšel minimálně na 19 000 Kč. Máte tedy příležitost získat praktické dovednosti, naučit se chodit ve světě sociálních sítí a navíc výrazně ušetřit.

Začněte psát svůj úspěšný příběh na sociálních sítích ještě dnes! Přihlaste sebe nebo své zaměstnance na SHEAN Social akademii. 
 Školení s Gabrielou Bartošovskou

Reference

 
Mgr. Alžběta Janků, DiS.
jednatelka společnosti Hudebnikum s.r.o.
„Soukromá schůzka s paní Bartošovskou plně splnila mé očekávání. Zodpověděla mi veškeré otázky ohledně směřování našich aktivit na sociálních sítích. Věřím, že se nám podaří vyšperkovat vše k dokonalosti :) Paní Bartošovská mi sedla nejen po profesionální stránce, ale i v osobní rovině, takové spolupráce mají přidanou hodnotu a věřím, že se z nich dá vytěžit maximum. Všem, kteří uvažují nad školením či kurzem týkajícím se sociálních sítí a témat s nimi spojených, doporučuji takovýto osobní přístup, protože se celou dobu můžete bavit pouze o svém projektu a vynaložené finance nejsou vyhozené peníze za obecné rady, kterých je plný internet.“

Mgr. Jan Pražan
jednatel společnosti Topgrily.cz

„Co se zpětné vazby týče, školení bylo rozhodně super. Upřímně jsem moc nevěděl, co od něj čekat a jak přínosné nakonec bude, ale asi můžu říct, že předčilo všechna očekávání :) Snad všechny jednotlivé tipy jsou určitě užitečné pro nás a nakonec, i když člověk třeba něco z toho zná, dokud tomu někdo zkušenější nedá takto ucelený kontext, vlastně si ani neuvědomíme jejich přínos. Většinu z probíraných věcí už si nyní začínám představovat, jak budou ve výsledku na sítích vypadat a dost se na to těším, celý náš podnik to rozhodně zase posune výrazně dál. A taky jsem moc rád, že máme do budoucna dalšího partnera, s kým můžeme všechny naše záměry případně zkonzultovat a poprosit o zpětnou vazbu. Rozhodně jsem tak rád, že jsme do školení šli a nezalekli jsme se, na první pohled, větší investice. Děkuji za výbornou práci a budu se těšit na další spolupráci.“

Michaela Bednarovská
freelancerka 
„Gabča je zkušená lektorka, která ví, co povídá, umí udržet posluchače ve střehu. Kurz v jejím podání mne bavil, byl ucelený, spousta užitečných příkladů z praxe, což jistě každý uchazeč ocení. Moc se mi líbila i možnost řešit vlastní projekt kolektivně, ale hlavně pak individuálně přímo s Gabčou, která měla připravená konkrétní doporučení. Ačkoliv jsem s obsahem zkušenosti již měla, tak jsem si odnesla ucelenou představu jak pokračovat, co dělat lépe a v čem vytrvat, protože to má smysl. Pokud by bylo ještě nějaké pokračování, určitě bych šla opět. Jsem spokojená. I zkušenému člověku má rozhodně co dát. Hlavně oceňuji konkrétní příklady z praxe a jak řekla Gábina – obsah si člověk nenastuduje sám někde z videa (jako jak nastavit kampaň atd.), takže za mne super! Rozhodně dobře investované peníze a příjemný den.“

Jan Houdek,
Dokonalá káva

„Co se mi hodně líbilo, tak byl individuálně přístup. I při počtu, nevím přesně, 8 lidí, byla prezentace vedena na reálných našich projektech, což se jen tak nevidí. Ze začátku byl pomalejší rozjezd, ale případové studie byly fakt skvělé. Málokdy se stane, že lektor si na vás vyhradí cca 15 minut na závěr a řeší mezi 4 očima váš projekt, co by vylepšil.“

Přihlaste se také na Social akademii a podívejte se na svoje sociální sítě očima profesionála.