
Nejčastější gramatické (a copywriterské) chyby
Ať už píšete obsah pro web nebo chcete jen psát dobře vypadající obchodní e-maily, musíte se vyvarovat gramatických chyb....
Přečíst
Jak najít nové zaměstnance levně a rychle? Pomocí našich cílených reklam na internetu
Zaměstnance našim klientům hledáme rychle a cenově velice nenáročně. A to i nyní, kdy je o zaměstnance nouze. Využíváme ty...
Přečíst
UX případovka aneb Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
Připravili jsme si pro vás případovou studii, která sleduje redesign podstránky. Zajímá vás, na co si dát pozor při návrhu...
Přečíst
Copywriting vs. žurnalistika: šéfové a nadpisy
Jak moc se vlastně liší copywriting a žurnalistika? Je jedno opravdu jen podřadné popisování produktů a druhé hledání pravdy a...
Přečíst
Kde se vzal newsletter?
Všichni ho známe ze svých emailových schránek. Termín ale pochází z doby dávno před vynálezem internetu.
Přečíst
Pusťte nám to SEO aneb Největší mýty ze světa SEO
Pojďte společně s námi na prohlídku legendárních SEO mýtů. Podařilo se nám jich shromáždit celých dvacet, a přestože se...
Přečíst
Jak na trackování PDF dokumentů umístěných na webu
Díky správně stanovených metrik a limitů můžete vyhodnotit, jak si na vašem webu vedou umístěné soubory a jak se jim daří plnit...
Přečíst
Sledujete na Instagramu účty, které neznáte?
Co dělat, když zjistíte, že na Instagramu sledujete účty, které neznáte a jejich sledování jste nepotvrdili? A jak jsou na tom...
Přečíst
Nahlášení výpadků
Co dělat v případě výpadků? Máme pro vás konkrétní postup, který vše usnadní a urychlí následné řešení výpadku.
Přečíst
Trackování YT videí – jak na to a k čemu to vůbec je?
Je tomu poměrně nedávno, co Google Tag Manager (GTM) přišel s možností štítkovat YouTube videa. A protože se snažíme držet...
Přečíst
GDPR – jak postupovat?
GDPR je poslední týdny snad nejčastěji skloňovaná zkratka. V plném znění General Data Protection Regulation je revoluční...
Přečíst
PPC případová studie – exaktizace. Zvýšili jsme počet poptávek a snížili náklady
Zvýšili jsme počet poptávek, které klient díky PPC reklamě získává, a současně snížili jednotkové náklady na získání poptávky....
Přečíst