Servisní řád
servisní řádke stažení
Servisní řád (platnost od 1. 1. 2023)
Nejrychlejší řešení požadavkuJak je to s platbami?
Faktury za poskytnuté služby vystavujeme k 15. dni následujícího měsíce a zasíláme je elektronicky e-mailem. Vychází-li 15. den v měsíci na nepracovní, fakturu zašleme nejbližší pracovní den.
Proč si Google u marketingových služeb strhává z účtu tolik peněz?
V případě nastávající krize poptávky se spousta obchodníků automaticky rozhoduje řešit pokles objednávek větší investicí do propagace. To okamžitě vede ke skokovému růstu cen inzerce pro ostatní obchodníky, kteří si chtějí držet viditelnost. V důsledku aukčního principu, na kterém reklamy fungují, tak mohou ceny za klik růst až na maximální možnou úroveň.
Co znamená expresní sazba?
Expresní sazba se týká klientů, kteří chtějí uskutečnit realizaci svého požadavku v podstatě okamžitě. Běžně zadanou práci dodáváme vždy tak, jak je to nejrychleji možné. Jestliže však potřebujete vyhotovit úkol ještě rychleji, než je běžná „dodací“ lhůta, pokusíme se vám vyjít vstříc. Najdeme-li prostor a odsouhlasíme si kalkulaci, půjdeme do maximálně rychlé realizace.
Vyhotovení práce v rámci expresní sazby si vždy předem vzájemně odsouhlasíme a nikdy se tak nestane, že bychom naúčtovali navýšenou hodinovou sazbu bez předchozího schválení. Hodinová sazba za okamžité provedení je 2700 Kč.
Expresní sazba není standard. Je to služba, kterou nabízíme všem klientům v nouzi, kdy rychlost hraje tu nejdůležitější roli a každý den prodlení znamená potenciální ztrátu.
Co je zahrnuto v ceně měsíčních plateb?
Služby, které jsou součástí balíčku:
Správa a údržba serveru — aktualizace, monitoring výkonu, kontrola a řešení výpadků.
Aktualizace systémového jádra (Omnix).
Příprava pro potřeby legislativních změn.
Základní úroveň technické podpory.
Řešení zastupitelnosti.
Zajištění provozu monitorovacích a analytických služeb.
Zálohování dat.
Licenční poplatek za využívání softwaru.
Služby navíc, které nejsou součástí balíčku:
Nastavování DNS.
Zakládání e-mailových schránek.
Správa e-mailových schránek, dotazy, zásahy, helpdesk.
Práce a operace nad databázi.
Zakládání FTP přístupu.
Povolování IP adres.
Nastavování a správa cronů.
Individuální instalace a nastavení serveru.
Založení testovacích verzí produkčních aplikací.
Vystavení zálohy (pokud se nejedná o chybu).
Nastavení častějších intervalů záloh.
Zásahy do .htaccess.
Přidání a nastavení dodatečného monitoringu.
Přechod na vyšší verze PHP a knihoven u individuálních aplikací.
Analýza logu nesouvisející s chybou.
Nastavení password protected složek.
Vytváření subdomén a dalších domén nebo aliasu.
Analýza dat, synchronizace apod. (pokud se nejedná o chybu).