Náš vývojářský tým vytvořil Pohoda Connector – synchronizační můstek, díky kterému snížíte náklady na informační systémy, budete mít přehled o e-shopu na Omnixu a zároveň si zjednodušíte fakturování, účetnictví a správu dat v ERP Pohoda. Connector jsme ladili více než 700 hodin a u našeho klienta www.detskyeshop.cz funguje celou sezonu bez jediné reportované chyby. Při nastavování Client Pohoda Connectoru vám navíc poradíme i s individuálními požadavky.
Co k napojení Connectoru potřebujeme:
- Vzdálený přístup na zařízení, na kterém fyzicky provozujete váš ERP Pohoda (kvůli instalaci klientského Pohoda Connectoru),
- volnou licenci do ERP Pohoda (jinak může dojít k přerušení přenosu dat).
Jak propojení Omnixu s Pohodou funguje
Podle párovacích kódů si nastavíte pouze synchronizace požadovaných dat, například skladovosti, cen nebo termínu dodání. Každý den, nebo několikrát denně podle zadaných intervalů, pak pravidelně dochází ke stahování a k aktualizaci požadovaných parametrů mezi Omnixem a Pohodou v obou směrech. Do evidenčního programu se stahují celé objednávky včetně čísla, doručovacích a fakturačních údajů, poznámek, ceny, DPH a způsobů platby a dopravy.
Pohoda, Omnix a Dětskýeshop.cz
Dětskýeshop.cz má v nabídce stovky produktů pro školáky a školáčky. Nabízí širokou nabídku batohů, aktovek, pomůcek a dětského oblečení. Naším klientem je od roku 2016. Propojení na Pohodu jsme zajišťovali na českém, slovenském a maďarském e-shopu. Postupovali jsme v následujcících krocích:
- Zprovozěnní testovací domény a databáze, základní instalace a konfigurace (první týden realizace).
- Individuální konfigurace a implementace, vytvoření GoLive skriptu pro transormaci dat a nasazení dat na ostrou verzi, úprava front-end části a Client Pohoda Connectoru (druhý až pátý týden realizace).
- Testování a ladění. Úprava a konfigurace klientské části pro propojení Omnixu s Pohodou (šestý týden realizace).
- Přepojení Client Pohoda Connectoru na ostrou verzi, testování, nastavení notifikací a kompletní resynchronizace dat (sedmý týden realizace).
Jaký může mít Client Pohoda Connector přínos pro váš byznys:
- Zrychlí a zautomatizuje vaše ekonomické a účetní procesy ve firmě,
- zjednoduší uživatelské prostředí,
- zajistí pravidelnou synchronizaci skladových zásob a objednávek,
- zákazník bude mít přehled o dostupnosti zboží (to se může hodit například pro zisk certifikátu APEK),
- usnadní editaci produktových karet,
- postará se o snadnější evidenci objednávek a zvoleného způsobu jejich dopravy a platby,
- přenáší cenotvorbu administrovanou v systému Pohoda do Omnixu.
A to nejdůležitější na závěr. Šlo by napojit Connector i k vašemu e-shopu? Jak dlouho to bude trvat? Realizaci jsme většinou schopní zvládnout zhruba za měsíc a půl. Rádi vám ale připravíme individuální nabídku, zodpovíme dotazy nebo navrhneme jiné řešení. E-shopy umíme propojit s většinou účetních systémů. Kromě Pohody například se systémem FlexiBee (přečtěte i o tom případovou studii). Kontaktujte naše obchoďáky a svěřte svůj e-shop do péče odborníkům.