Nebojte se proměnit své podnikatelské vize v realitu. Hledáte vhodnou strategii, nebo se teprve rozhodujete a potřebujete znát porovnání trhů v různých zemích? Proniknout na zahraniční trh znamená investovat do expanze nemálo energie, času i financí. S naší komplexní službou rychle zjistíte, které kroky a jak podniknout, aby vaše úsilí neslo ovoce.
Podnikání se daří a vám se místní trh najednou začíná zdát malý. Nebo jsou vaše produkty natolik specifické, že jste si téměř jisti, že by mohly prorazit i ve světě. Chtěli byste zkusit s vaším e-shopem proniknout do zahraničí, ale tápete, kde a jak by se vaše zboží nejlépe prodávalo. Důvody vstupu na zahraniční trh se mohou různit, s jedním je však třeba počítat: může to být finančně i časově hodně náročné. Proto je velmi důležitá důsledná příprava a nastudování cílových trhů. Jen tak můžete být lépe schopni eliminovat rizika plynoucí z nedostatku informovanosti.
Nemáte čas ani kapacitu podrobné informace dohledávat, analyzovat, shánět překladatele, obchodní partnery? Připravili jsme službu, která vám ušetří spoustu času i starostí: náš exportní analytik Jan Střítecký je tu pro vás, aby vám pomohl projít cestu od prvotní myšlenky až k prvnímu reálně prodanému produktu a ještě mnohem dále.
Podrobná analýza cílového zahraničního trhu vám poskytne velký počet detailních informací:
Na německém trhu představují prvky zvyšující důvěryhodnost zásadní předpoklad k úspěchu. Pro naše zákazníky jsme implementovali certifikát společnosti TrustedShops, což se pozitivním způsobem projevilo na obratu jejich e-shopu. Přestože je nám sousední německý e-commerce trh blízký, stojí za zmínku i rozdíly v pohledu na používané platební metody. Zatímco v Česku vede dobírka, Němci ji využívají pouze u 5 % nákupů. Dobře provedená lokalizace e-shopu musí zohledňovat i tato místní specifika.
S čím byste se ještě mohli například setkat?
Firma poskytující řešení pro tvorbu internetových stránek se rozhodla pro expanzi do Japonska. Přestože měla profesionálně udělaný překlad webu, na úvodní stránce nebyla fotka japonské dívky ale čínské. Jakmile (po upozornění) tuto fotografii upravili, návštěvnost webu prudce vzrostla.
Pro e-shopy, které často disponují velkým množstvím dat, se dále nabízí možnost využít automatizovaných překladů z datových zdrojů pomocí naší vlastní aplikace. Další spolupráce zahrnuje také přípravu a spuštění reklamních kampaní a podporu e-shopu.
Pro více informací nás neváhejte přímo kontaktovat.
Podnikání se daří a vám se místní trh najednou začíná zdát malý. Nebo jsou vaše produkty natolik specifické, že jste si téměř jisti, že by mohly prorazit i ve světě. Chtěli byste zkusit s vaším e-shopem proniknout do zahraničí, ale tápete, kde a jak by se vaše zboží nejlépe prodávalo. Důvody vstupu na zahraniční trh se mohou různit, s jedním je však třeba počítat: může to být finančně i časově hodně náročné. Proto je velmi důležitá důsledná příprava a nastudování cílových trhů. Jen tak můžete být lépe schopni eliminovat rizika plynoucí z nedostatku informovanosti.
Nemáte čas ani kapacitu podrobné informace dohledávat, analyzovat, shánět překladatele, obchodní partnery? Připravili jsme službu, která vám ušetří spoustu času i starostí: náš exportní analytik Jan Střítecký je tu pro vás, aby vám pomohl projít cestu od prvotní myšlenky až k prvnímu reálně prodanému produktu a ještě mnohem dále.
Jak proniknout na zahraniční trhy?
Zatím jen přemýšlíte, kam nasměrovat prodej do EU nebo dále do světa, ale nevíte co dál? Poskytneme vám přehlednou srovnávací analýzu potenciálu trhů, která vám ukáže všechny bariéry, rizika i výhody vstupu na jednotlivé zahraniční trhy. Hned budete mít jasnější představu, jakou nejlepší cestu pro váš obchod zvolit.Součástí srovnávací analýzy je také:
- odhad externích i interních rizik
- analýza konkurence při použití PPC reklamy – odhad počtu vyhledávání
- odhad placené inzerce s modelací nákladů
Vstup vaší firmy na konkrétní zahraniční trh si žádá důkladnou přípravu
Směr vaší cesty už znáte, nyní je důležité seznámit se důkladně i s cílovým trhem, který jste si vybrali. Potřebujete poznat nejen ekonomiku zvolené země, legislativu a daňové podmínky, statistiky vývozu a dovozu, ale rovněž její tradice a zvyklosti. Stejně tak se snažíte pochopit své cílové zákazníky, hledáte cesty, jak je oslovit, jak zvolit vhodné formy distribuce a správnou lokalitu. V každé zemi mohou být jiné cenové hladiny, stejně tak často i velmi vysoké odlišnosti v zákaznickém a nákupním chování (doprava, platba, zákaznický servis).- Jaká je konkurence?
- Jaká je poptávka v dané zemi po podobném zboží?
- Jak stanovit nejvhodnější cenu?
- A jaké jsou daňové podmínky při vývozu a prodeji do zahraničí?
Podrobná analýza cílového zahraničního trhu vám poskytne velký počet detailních informací:
- rozbor konkurenčního prostředí
- monitoring trhu
- daňové podmínky
- analýzu přepravních společností
- srovnání cen, analýzu zbožových porovnávačů
- reklamní kampaně
- podmínky bankovních účtů
- vyhledat nejvhodnější potenciální obchodní partnery a distributory
- provést registraci na zahraniční domény
- lokalizaci webových stránek i e-shopů
- připravit komplexní marketingová řešení
Jak může váš e-shop úspěšně expandovat do zahraničí?
Expanze e-shopu za hranice s sebou nese také nutnost jeho důsledné lokalizace. Není nic horšího pro váš zahraniční úspěch v e-commerce, než zanedbat překlady, nerespektovat odlišnost časových zón a lokální zvyklosti. Jsme schopni pro vás zajistit profesionální překlady a lokalizace z/do 30 jazyků. Při lokalizaci vycházíme z důkladné znalosti dané země a respektování jejích kulturních a regionálních odlišností tak, aby v konečném výsledku váš projekt měl ten pravý potenciál být úspěšný. Podívejte se na reálný případ, který jsme řešili:Na německém trhu představují prvky zvyšující důvěryhodnost zásadní předpoklad k úspěchu. Pro naše zákazníky jsme implementovali certifikát společnosti TrustedShops, což se pozitivním způsobem projevilo na obratu jejich e-shopu. Přestože je nám sousední německý e-commerce trh blízký, stojí za zmínku i rozdíly v pohledu na používané platební metody. Zatímco v Česku vede dobírka, Němci ji využívají pouze u 5 % nákupů. Dobře provedená lokalizace e-shopu musí zohledňovat i tato místní specifika.
S čím byste se ještě mohli například setkat?
Firma poskytující řešení pro tvorbu internetových stránek se rozhodla pro expanzi do Japonska. Přestože měla profesionálně udělaný překlad webu, na úvodní stránce nebyla fotka japonské dívky ale čínské. Jakmile (po upozornění) tuto fotografii upravili, návštěvnost webu prudce vzrostla.
Pro e-shopy, které často disponují velkým množstvím dat, se dále nabízí možnost využít automatizovaných překladů z datových zdrojů pomocí naší vlastní aplikace. Další spolupráce zahrnuje také přípravu a spuštění reklamních kampaní a podporu e-shopu.
Pro více informací nás neváhejte přímo kontaktovat.