Osobnější pohled na věc jsem sepsala k sobě na blog Recepty dětem. Každopádně i tady bych ráda napsala to podstatné. Pokud se k vám o akci nedostal ani řádek, tak si to rozhodně zaslouží napravit:
- První akce svého druhu v České republice.
- „Rodiči“ se stala agentura GetFound.
- Vše proběhlo v sobotu 9. 6. 2018 v Praze v originálním prostředí divadla Venuše na Švehlovce.
- Oficiální stránky akce Blogerfest.
- 7 hlavních přednášek + několik menších.
- Workshopy, lahodné občerstvení a hlavně networking.
- Nástěnka s možností přirad svoje kontakty a prezentaci → propojení blogerů a firem.
Proč Blogerfest?
Protože žít jen online se nedá a nevyplácí! Komunita blogerů je silná a uvědomujeme si to nejenom my, ale také agentury a firmy. I tak ale (i když se to může zdát jako klišé) mezi naprostou většinou blogerů nepanuje žádná nevraživost, právě naopak. Celý den jsem pozorovala, jak se všichni seznamují, baví, učí, pomáhají si... a přesně o tom měla akce být.
Zjistit, jak posunout dál svůj blog a tvoření, najít další smysl, přátele a třeba i pracovní spolupráce. V tomto akce předčila i moje očekávání! Protože co si budeme povídat, když se chystáte na akci, která je prvním ročníkem, tak vůbec netušíte, co od toho očekávat. Možná i proto někteří s účastí váhali, ale já věřím v to, že tento vydařený první ročník všem ukázal, že pochyby nebyly na místě, a kdo nedorazil, tak může litovat a doufat, že ten druhý bude co nejdříve.
Řečníci, co mají co říct? Základ úspěchu!
Pokud máte akci, která je postavená na přednáškách, tak se neobejdete bez řečníků. A když chcete, aby byla akce úspěšná, tak ideálně potřebujete někoho, kdo má co říct. Možná to bude znít krapet i namyšleně, když jsem byla jedním z nich, ale troufám si tvrdit, že tady se výběr řečníků povedl na 1*!
S ohledem na to, že já sama se blogování věnuji 7 let, pracuji v marketingu a dost tuto sféru sleduji, by se dalo říct, že mi ostatní přednášky nic nedají. Ale i tak jsem si odnesla více než dost postřehů. O ty hlavní se s vámi podělím:
- Blogujte proto, že vás to baví a naplňuje a ne jen proto, že vás to může i živit!
- Najděte si svůj styl a nekopírujte ostatní.
- Dejte svým čtenářům nějakou přidanou hodnotu (platí i u firemních blogů!).
- Dělejte to srdcem a vsaďte na upřímnost.
- 88 % čtenářů uvěří a dají spíše na doporučení oblíbeného blogera, než na jiný druh reklamy.
- Firmy postupně začínají přidávat blogery přímo do marketingových strategií a věnují jim nemalý rozpočet.
- Blogováním se dá skutečně živit - ale potřebujete kvalitní obsah, který generuje kvalitní spolupráce.
- Smysl mají ty spolupráce, které jsou přínosné pro obě strany.
- Je důležité se setkávat.